Skocz do zawartości


Zdjęcie

Komendy do WorldEdit


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Draug98

Draug98

    Gaduła

  • Gracz
  • 81 postów

Napisano 01 grudzień 2012 - 18:37

Komendy do WorldEdit

Historia
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.

Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.

Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

Schowek
//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard – Czyści schowek.

Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.

Edycja terenu
//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] – Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] – Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień> – Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki.

Super kilof
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny.

Narzędzia
/none – Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.

Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend – Przenosi cię poziom w górę.
/descend – Przenosi cię poziom w dół.
/ceil – Przenosi cię do sufitu.
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.
/up – Przenosi cię w górę.

Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.

Skrypty
/cs <skrypt> – Wykonuje skrypt.
/.s – Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.
/<skrypt>.js – Wykonuje skrypt .js

Główne komendy
/search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie.
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas
Zostało to napisane przez Draug98 dla Dragoncraft

Nie kopiować bez mojej zgody na inne strony






Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych


    Google (1)
Prezentacja +1: renderowanie asynchroniczne